top of page

​

Tuseste toata casa?

Descopera noua campanie Meltus
semnata de Medic One & Mullen

Meltus.png

Bucuresti,
5 februarie 2024

Medic One si Mullen semneaza cea mai noua campanie Meltus dezvoltata pentru Zentiva, in urma unui pitch de creatie castigat in 2023. Sub denumirea Meltus – Tuseste toata casa, campania abordeaza combaterea tusei prin gama de produse Meltus potrivite pentru a calma tusea intregii familii.

​

Odata ce tusea isi face simtita prezenta la un membru al familiei, exista riscul de transmitere rapida a cauzei infectioase prin tuse catre toti locuitorii casei. Campania subliniaza aceasta realitate, pornind de la expresia romaneasca „toata casa”, care denota intreaga familie.  

 

Meltus este o gama de produse potrivite pentru a calma tusea intregii familii sau pentru toata casa, asa cum mai obisnuim sa spunem. Extractele naturale si formulele unice sunt gata sa aduca liniste si sa indeparteze tusea in mod usor pentru toata familia. Consideram ca fiecare familie merita cea mai buna ingrijire atunci cand intervine tusea, iar prin noua campanie, dezvoltata in colaborare cu echipele Medic One si Mullen, invitam pe toata lumea sa descopere siropurile Meltus, in variantele atat pentru adulti, cat si pentru copii, urmarind noile executii creative intr-un mix de canale relevante target-ului: TV, radio, online, OOH ” a spus Daniel Petre, Head of Marketing CHC, Zentiva Romania.

​

Inspirata de acele momente in care privind diverse obiecte le atribuim o fata si inclusiv diverse expresii, executia creativa a campaniei surprinde privitorii prin personificarea caselor, transformandu-le in personaje vii, care resimt tusea asemenea intregii familii. Astfel, ideea centrala, „Tuseste toata casa”, devine o realitate, ilustrand vivid faptul ca infectiile virale se raspandesc rapid si pot afecta fiecare persoana din cadrul locuintei.

​

„La Medic One, ne mandrim cu capacitatea noastra de a aduce un suflu proaspat si diferit in fiecare proiect, iar <<Meltus – Tuseste toata casa>> nu face exceptie. Alaturi de colegii de la Mullen am reusit sa aducem un plus de valoare prin abordarea creativa aleasa. Intr-o lume inundata de campanii publicitare la produse destinate sanatatii, ne place sa conturam un concept ce iese in evidenta si prin relevanta, demonstrand ca diferentierea in categorie nu inseamna doar adaugarea unui plus de inedit si frumusete, ci se bazeaza pe insight-uri atent prelucrate si translatate intr-un mod creativ deosebit”, a spus Oana Cociasu, Managing Partner, Medic One.

​

Meltus – Tuseste toata casa este rezultatul unei abordari creative in care imaginatia intalneste realitatea. Avand la baza ingrediente naturale si eficacitatea dovedita, Meltus te ajuta sa calmezi tusea intregii familii. Inspirandu-ne din magia cotidianului si de momentele in care diverse obiecte par a avea propriile expresii, am transformat casele in personaje vii. Prin aceasta executie, am adus la viata expresia <<tuseste toata casa>>, personificand casele intr-un mod plin de expresivitate – atat in spotul TV cat si in celelalte canale de comunicare”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen.

​

Medic One, agentie full service specializata in marketing si comunicare medicala, si Mullen, agentia de brand care ofera solutii creative multi-channel bazate pe analiza datelor si insights relevante, prezinta noua campanie Meltus printr-un mix variat de livrabile, incluzand un spot TV, videoclipuri online, YouTube ads, OOH, bannere web si un spot radio.

 

Echipele implicate in proiect:

Zentiva: Daniel Petre (Head of Marketing CHC), Diana Petre (Trade Marketing & Product Manager CHC);

​

Medic One: Oana Cociasu (Managing Partner), Corina Sofariu (Account Director), Oana Catargiu (Account Manager);

​

MullenLowe Romania: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Andrei Ropota (Senior Copywriter), George Liloiu (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Producer), Andra Panaitescu (Client Service Director), Maria Toma (Digital Project Manager).

​

***

Despre Medic One

Medic One a fost infiintata in 1999 de Dr. Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri, fiind prima agentie full service specializata in marketing si comunicare medicala din Romania. Medic One asigura servicii de consultanta, strategie, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare medicala in offline si online, atat pentru piata locala, cat si cea internationala. Campaniile si proiectele agentiei sunt multipremiate national si international, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards si Cristal Festival. Medic One este membra a grupului de comunicare Lowe Group din care mai fac parte Initiative, Mullen si Golin. Pentru mai multe informatii, vizitati www.medicone.ro

 

Despre MullenLowe Romania 

 

De 30 de ani in Romania, Mullen este o agentie integrata de marketing si comunicare, ce isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza ca challenger al modului de operare traditional in procesul de creatie si adopta un model de lucru bazat pe integrare si perspectiva holistica asupra comunicarii. 

 

Produsul creativ semnat Mullen este gandit mai degraba ca o solutie de business si nu doar de comunicare in parteneriatul cu clientii, prin gandire creativa, inovatie media si un customer journey care diferentiaza brandul clientilor nostri in peisajul intens competitional.  

 

Mullen Romania face parte din reteaua internationala MullenLowe Global, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. In Romania, agentia face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata. 

 

Pentru mai multe informatii, vizitati romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.   

 

 

Despre Zentiva

Zentiva este o platforma paneuropeana care dezvolta, produce si furnizeaza medicamente de inalta calitate, la preturi accesibile, pentru mai mult de 100 de milioane de oameni din Europa. Grupul Zentiva are 4 unitati de productie (cele 2 fabrici Zentiva si Labormed in Romania, o fabrica la Praga si una la Ankleswar), detinute integral, si o retea extinsa de parteneriate cu furnizori de materie prima pentru a-si asigura securitatea aprovizionarii.

​

Compania ofera solutii terapeutice in arii cheie precum cardiologie si circulatie, diabet, oncologie, aparat respirator, sistem nervos central si continua sa isi  extinda portofoliul in domeniul consumer healthcare – preventie si ingrijirea sanatatii.

​

Grupul Zentiva este detinut de un fond de private equity si are o echipa formata din aproape 5.000 de talente, unite prin misiunea de a oferi medicamente de inalta calitate si la preturi accesibile oamenilor care depind de ele in fiecare zi.

 www.zentiva.ro

bottom of page