Bucuresti,
4 noiembrie 2020
Medic One si Mullen Romania au facut echipa pentru dezvoltarea campaniei de comunicare a noii game de suplimente alimentare Aslavital, lansata de compania Zentiva Romania.
Campania marcheaza intrarea pe piata suplimentelor alimentare a marcii Aslavital, marca recunoscuta la nivel local pentru produsele de infrumusetare si ingrijire a tenului. Compania producatoare de medicamente Zentiva Romania va comercializa sub umbrela Aslavital cinci noi suplimente alimentare, destinate nevoilor actuale ale femeilor – energie, imunitate, o calitate buna a somnului, sanatatea pielii, parului si a unghiilor.
​
Campania ilustreaza provocarile si situatiile zilnice in care corpul nostru este supus stresului sau efortului si completeaza povestea din spatele identitatii de brand printr-un spot TV si materiale declinate in online.
​
„Am pornit de la ne asculta consumatoarele si a afla care sunt cele mai importante nevoi ale lor pentru a face fata provocarilor actuale. Astfel s-a nascut gama Aslavital suplimente alimentare. Aslavital este un brand recunoscut si apreciat de romance pentru produsele de calitate de pe piata din Romania. Pentru a ne evidentia pe o piata extrem de aglomerata, ne-am propus ca, inca de la inceput, sa spunem o poveste prin identitatea de brand, pornind chiar de la ambalaj si de la numele produselor. Astfel, alaturi de echipele Medic One si Mullen, am tradus conceptul creativ intr-un univers al eroilor si eroinelor de astazi care, cateodata, au nevoie de ajutor in aventurile de zi cu zi”, a declarat Catalina Huszar, Marketing Manager OTC Zentiva Romania.
​
„Aceasta campanie a fost o provocare pe care o asteptam demult: sa lansam un brand renumit cum este Aslavital, intr-o categorie complet noua pe o piata deja marcata de branduri „cu vechime”. Misiunea a fost cu atat mai frumoasa cu cat ne-am ocupat de „nasterea” noii game Aslavital inca din faza de identitate de brand. Un produs nou iti da posibilitatea sa explorezi directii creative indraznete in conturarea design-ului ambalajelor, in gasirea numelor noilor produse, in productia video si a materialelor de comunicare. Astfel, s-a nascut o poveste moderna, pe care nimeni n-a scris-o pana acum, insa de care cu totii ne-am lovit cu siguranta macar o data”, a declarat Oana Cociasu, Managing Partner Medic One.
Noul brand este prezent in farmacii si campania de comunicare s-a lansat pe mai multe canale, printre care si un website dedicat, dezvoltat de agentia Profero.
Echipele care au lucrat la campanie:
​
Zentiva Romania: Catalina Huszar (Marketing Manager OTC), Ariana Grecu (Product Manager)
Medic One: Oana Cociasu (Managing Partner), Corina Sofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).
Casa de productie: StudioSet
***
Despre Zentiva Romania:
​
Zentiva Romania este parte a grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanti producatori de medicamente generice din Europa. Grupul detine unitati de productie la Bucuresti (fabrica Zentiva Romania si fabrica Labormed) si cate o fabrica la Praga si Ankleswar.
In Romania, grupul de companii Zentiva a intrat in topul primelor 5 companii farmaceutice (in valoare) din Romania si este liderul in volume al pietei farmaceutice totale*.
Alaturi de echipa grupului Zentiva de peste 4500 de persoane, ne straduim sa fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistenta medicala ale oamenilor.
Credem ca sanatatea trebuie sa fie un drept si nu un privilegiu. Mai mult ca oricand, oamenii au nevoie de acces mai usor la medicamente de inalta calitate si la sanatate. Lucram in parteneriat cu medicii, farmacistii, distribuitorii, autoritatile de reglementare si guvernamentale pentru a asigura solutiile de zi cu zi de care depindem cu totii.
*Sursa datelor este IQVIA, sell-in data, all market (RX + OTC, Originals + Generics), august 2020
Despre Medic One:
​
Medic One a fost infiintata in 1999 de Dr. Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri, fiind prima agentie full service specializata in marketing si comunicare medicala din Romania. Medic One asigura servicii de consultanta, strategie, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare medicala in offline si online, atat pentru piata locala, cat si cea internationala. Campaniile si proiectele agentiei sunt multipremiate national si international, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards si Cristal Festival. Printre clientii agentiei se numara companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Berlin Chemie, Boehringer Ingelheim, BMS, Roche, Servier Pharma, Zentiva, Fundatia Renasterea, Crucea Rosie. Medic One este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Mullen, Golin si Profero. Pentru mai multe informatii, vizitati www.medicone.ro.
Despre Mullen Romania:
​
De peste 27 de ani in Romania, Mullen este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza ca challenger al modului de operare traditional in procesul de creatie si adopta un model de lucru bazat pe integrare si perspectiva holistica asupra comunicarii.
Produsul creativ semnat Mullen este gandit mai degraba ca o solutie de business si nu doar de comunicare in parteneriatul cu clientii, prin gandire creativa, inovatie media si un customer journey care diferentiaza brandul clientilor nostri in peisajul intens competitional.
Mullen face parte din reteaua globala MullenLowe, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. In Romania, agentia face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata.
Pentru mai multe informatii, vizitati romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.
​